- Регистрация
 - 27 Авг 2018
 
- Сообщения
 - 47,045
 
- Реакции
 - 947,954
 
- Тема Автор Вы автор данного материала? |
 - #1
 
		
		
		
			Голосов: 0
		
	
			
				
					
	ОПИСАНИЕ:
Налаштовуй рекламу, як PRO
Унікальність курсу
Чітка структура
Усі інтернет магазини поділені на 6 типів.
Стратегії, які працюють
Кожному типу магазину поданий набір рекламних стратегій, які найкраще для нього працюють.
Реальні приклади
На прикладі реальних інтернет-магазинів показується, як налаштувати кожен вид рекламної стратегії.
На основі досвіду
Стратегії сформовані на основі досвіду налаштування реклами для понад 500 магазинів.
Це те, чого немає на безкоштовних відео в інтернеті!!!
Програма курсу
Модуль 1.
Підготовка
- Чек-лист як створити, підключити та налаштувати рекламні ресурси Google Ads, Google Analytics, Google Tag Manager
 - Як організувати роботу для реклами декількох інтернет-магазинів
 - Правильна структура заголовків
 
Рекламні цілі та планування
- Рекламні цілі
 - Прогноз онлайн-продажів. Три кити ефективності реклами
 
Налаштування Google Merchant Center NEXT
- Заповнення відомостей про компанію
 - Логотипи компанії і кольори для оголошень
 - Інформація про компанію. Країни
 - Інформація про компанію. Магазини
 - Налаштування служби доставки. Мінімальне замовлення в Google Shopping
 - Швидкість доставки на основі інформації від перевізника (для Франції, Німеччини, США)
 - Налаштування інформації про обмін та повернення
 - Про фід і Google Merchant Center
 - Завантаження фіда
 - Відстеження конверсій, автопомітка тегами та числові анотації в Merchant Center Next
 - Активація програм "Динамічний ремаркетинг" та "Інформація про товари, розміщена безкоштовно"
 - Огляд розділу "Товари", історія та автоматичні покращення
 - Як потрапити у Sale (Розпродаж) в Google Shopping
 
Налаштування Performance Max та різні структури кампанії
- Еволюція Google Shopping (Performance Max)
 - Базове налаштування Performance Max за структурою Shopping only
 - Структури Performance Max кампаній
 - Сигнали аудиторій. Огляд інтерфейсу. Пошукові теми
 - Сигнали аудиторій. Сайти конкурентів
 - Сигнали аудиторій. Ваші дані (аудиторія ремаркетингу)
 - Сигнали аудиторій. Інтереси
 - Performance Max на широку аудиторію
 - Performance Max за сигналами аудиторії
 - Performance Max за категорією товарів
 - Після запуску кампанії
 
Рекламні стратегії
- Типи інтернет-магазинів
 - Рекламні стратегії
 - Зв’язка “Тип – Стратегія – Структура”
 - Стратегія “Товари за пріоритетом” на прикладі магазину xata.in.ua
 - Стратегія “Сезонні товари” на прикладі магазину evergo.com.ua
 - Стратегія “Основний товар і аксесуари” на прикладі магазину smartrobot.com.ua
 - Стратегія “Поділ товарів по ціні” на прикладі магазину superbro.com.ua
 - Стратегія “Товари сталого асортименту + трендовий товар” на прикладі магазину tukva.in.ua
 - Запустили. Що далі?
 
Оптимізація та масштабування рекламних кампаній
- Загальний аналіз показників рекламних кампаній
 - Місця розміщення
 - Стратегії призначення ставок
 - Симулятор ставок кампанії
 - Планування показу оголошень
 - Географія (місцезнаходження)
 - Масштабування бюджетом
 - Масштабування стратегією “Лідери та аутсайдери” (групи товарів)
 - Масштабування стратегією “Лідери та аутсайдери” (товари)
 - Підміна ідентифікатора та масштабування стандартною кампанією. Як одночасно запустити Performance Max і стандартну Google Shopping
 - Про додатковий фід. Для чого і коли використовується
 - Додатковий фід. Розв'язання проблеми “Рекламний оверлей на зображенні”
 - Виключення фейкових конверсій з участі в розрахунку у стратегії призначення ставок
 
Групи об'єктів (медійна складова Performance Max)
- Про групи об’єктів: товарна та медійна складова Performance Max. Як групувати
 - Факапи. Кейси. Структури кампаній. Формула відмінного оголошення
 - ChatGPT для створення текстових об’єктів (заголовків, описів)
 - Штучний інтелект Lexica для генерації картинок
 - Створюємо рекламне оголошення відмінної якості! (частина 1)
 - Створення відео в Google Ads за допомогою бібліотеки шаблонів
 - Створюємо рекламне оголошення відмінної якості! (частина 2)
 
Оптимізація товарів в Merchant Center. Додаткові фіди
- Про додатковий фід. Для чого і коли використовується
 - Як включити правила атрибутів та додаткові фіди
 - Завантаження і особливості роботи додаткового фіда на прикладі вирішення проблеми “Рекламний оверлей на зображенні”
 - Як видалити додатковий фід
 - Зміна назви та опису у відхилених товарах з допомогою додаткових фідів
 - Задаємо безкоштовну доставку (або інші параметри доставки) для окремих товарів через додаткові фіди
 - Виключаємо товари з платної реклами але показуємося у безкоштовній видачі
 - Задаємо коректне значення для параметру google_product_category
 - Видаляємо з рекламної кампанії товари, які зливають бюджет
 
- Доступ до відеоуроків курсу на 6 місяців
 - Доступ до презентацій, чек-листів, інструкцій курсу
 - Початок навчання відразу після оплати
 
ПРОДАЖНИК:
СКАЧАТЬ:
			
				Последнее редактирование модератором: